Heb je een klacht?

Heb je iets vervelend met ons meegemaakt? Of ben je niet tevreden over onze diensten? Laat het ons weten. Wij willen jou zo goed mogelijk helpen. Stuur jouw klacht naar Guido de Vrught (g.devrught@5hart.nl), onze manager Opleidingen. Guido neemt binnen 3 werkdagen contact met jou op om de klacht te bespreken.

Komen wij er onverhoopt niet uit, dan kun je jouw klacht voorleggen bij de Geschillencommissie. Het advies van de Geschillencommissie zullen wij altijd overnemen.

Wij vinden het ook fijn om tips en complimenten te ontvangen. Zo kunnen wij jou en andere klanten beter helpen.

Met jouw feedback verbeteren wij onze opleidingen en dienstverlening. Wij kijken niet alleen naar klachten, complimenten en tips, maar ook naar de feedback die wij ontvangen direct na een opleiding via de online evaluatie. 

In de afgelopen periode hebben we dankzij jouw feedback o.a. onderstaande punten verbeterd:

- Test je kennisnivo Excel om te bepalen of je de basis of gevorderde cursus gaat doen
- Nieuwe locatie geopend specifiek voor niet-PC trainingen
- Dynamische veel gestelde vragen webpagina aangemaakt
- Lab omgeving die je tijdens en gelimiteerde periode na de training 24/7 kunt gebruiken
- Betere bevestiging- en uitnodigingsmail voor cursisten